Son Dakika
57 gün önce
Camide namaz kılarken telefonunu şarj etti, 100 TL ile not bıraktı
Mudurnu ilçesinin tarihi camilerinden Yıldırım Bayezid Camii ’ne gelen kişi, namazını kılarken cep telefonunu da şarj etti.
Caminin elektriğini kullanan kişi, ‘Telefonumu şarj ettiğim için bıraktım. Hakkınızı helal edin’ yazılı notla birlikte 100 TL bıraktı.
Yurttaşın caminin içine bıraktığı para ve notu caminin müezzini Eyüp Acar fark etti.
🔴
Son dakikayı kaçırma!
Haberin tamamlayıcısı: Telegram kanalımızdan anlık bildirim, sosyal medyadan gün boyu özetler.
