Gündem
VIDEO
58 gün önce
Emre Belözoğlu: "Türkiye'de ne yazık ki hakemler facia! Hemen hemen hepsi. VAR, AVAR hepsi! Bu sezonki kadar kötüsünü görmedim.
Emre Belözoğlu: "Türkiye'de ne yazık ki hakemler facia! Hemen hemen hepsi. VAR, AVAR hepsi! Bu sezonki kadar kötüsünü görmedim.
Emre Belözoğlu: "Türkiye'de ne yazık ki hakemler facia! Hemen hemen hepsi. VAR, AVAR hepsi! Bu sezonki kadar kötüsünü görmedim.
Hakemler adına üzülmeyi bıraktım. Bu kadar kötü hakem performansını izlemekten yoruldum."
🔴
Son dakikayı kaçırma!
Haberin tamamlayıcısı: Telegram kanalımızdan anlık bildirim, sosyal medyadan gün boyu özetler.
