USD/TRY38.42 ▼
EUR/TRY41.15 ▲
Gram Altın3.842 TL ▲
BIST 1009.845 ▲
Bitcoin$84.250 ▼
Ethereum$3.120 ▲
Petrol$62.30 ▼
SON DAKİKA
Haber Kaydır — Türkiye ve dünyadan anlık haberler • Son dakika gelişmeleri • Gündem, magazin ve spor • Haber Kaydır — Türkiye ve dünyadan anlık haberler • Son dakika gelişmeleri • Gündem, magazin ve spor •
Gündem 1 gün önce

Manisa’da çilek üreticisine naylon desteği

Kaynak: Cumhuriyet Son Dakika Orijinal Haber ›
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı, koordinasyonunda Salihli’nin Gökeyüp Mahallesi ile Köprübaş

Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı, koordinasyonunda Salihli’nin Gökeyüp Mahallesi ile Köprübaşı ilçesinde çilek üreticilerine yönelik destek projesi hayata geçirildi. Düzenlenen teslim programında, toplam 73 üreticiye her biri yaklaşık bir dönümlük araziyi kaplayacak uzunlukta olan malç naylonları dağıtıldı. Dağıtım programına Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta ve çok sayıda üretici katıldı.

Programda konuşan Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, kendisinin de bir üretici olarak tarım sektörünün yaşadığı zorlukları yakından bildiğini belirterek şunları söyledi: “Üretim maliyetlerine bir nebze olsun katkı sağlayabilmek adına, Büyükşehir Belediye Başkanımızın öncülüğünde ve bürokratlarımızın desteğiyle tarımdaki en büyük girdi maliyetlerini en aza indirecek yardım çalışmalarımız hızla devam ediyor. Hepimize hayırlı olsun. Bölgemizin kendine has kokusu ve lezzetiyle öne çıkan Gökeyüp çileklerini, el birliğiyle bölge halkımızın tüketimine arz etmeyi sürdüreceğiz.”

Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta ise bütçe imkanlarını en doğru şekilde değerlendirmek adına küçük üreticiye odaklandıklarını vurgulayarak şöyle konuştu: “Malç naylonu desteğimiz; Çiftçi Kayıt Sistemi’ne (ÇKS) kayıtlı ve 4 dönümün altında çilek üretim alanına sahip üreticilerimizi kapsıyor. Bütçe imkânları ve artan maliyetler nedeniyle Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak hedef kitlemizi küçük üreticiler olarak belirledik. Sizlerin üretime devam edebilmesi adına, meclis kararımız doğrultusunda maliyetin yüzde 75’ini hibe olarak karşılıyoruz. Taleplere göre üreticimizin yanında olmaya devam edeceğiz.”

Sağlanan destekten duydukları memnuniyeti dile getiren yerel temsilciler ve üreticiler, belediye başkanlarına teşekkürlerini iletti.

Gökeyüp Mahalle Muhtarı Ramazan Özdemir: “Bugün mahallemizde çilek malçlama naylonu dağıtılıyor. Başta Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu olmak üzere, Salihli Belediye Başkanımız Mazlum Nurlu’ya ve tüm daire müdürlerimize mahalle halkım adına teşekkür ediyor, desteklerin devamını diliyorum.”

Salihli Belediyesi Meclis Üyesi ve Çilek Üreticisi Mesut Yüksel: “Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve ekibine çok teşekkür ederiz. Malç naylonlarımızı teslim aldık, halkımız bu destekten son derece memnun.”

🔴

Son dakikayı kaçırma!

Haberin tamamlayıcısı: Telegram kanalımızdan anlık bildirim, sosyal medyadan gün boyu özetler.

Paylaş: WhatsApp X

İlgili Haberler

Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin 1'inci güç ünitesinin inşaatı tamamlandı
Gündem

Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin 1'inci güç ünitesinin inşaatı tamamlandı

19 saat önce

Özgür Özel'den Bomba İzmir Hamlesi! Kılıçdaroğlu Şaşkına Dönecek! Mustafa Balbay Bombayı Patlattı
Gündem

Özgür Özel'den Bomba İzmir Hamlesi! Kılıçdaroğlu Şaşkına Dönecek! Mustafa Balbay Bombayı Patlattı

19 saat önce

AK Partisi sözcüsü Ömer Çelik: Silah bırakmayı sona erdirmek için yasal çerçeve olacak
Gündem

AK Partisi sözcüsü Ömer Çelik: Silah bırakmayı sona erdirmek için yasal çerçeve olacak

20 saat önce