Samsun’da yangın... Anne ve 6 aylık bebeği hastanelik oldu
Fevziçakmak Mahallesi ’nde dün saat 21.00 sıralarında yangın meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, elektrikli ısıtıcının bebek bezinin tutuşturması sonucu evde yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.
İtfaiye yangın büyümeden müdahale edip söndürürken, yangında dumandan etkilenen Büşra B. (30) ile 6 aylık bebeği E.A.B. , sağlık ekiplerince ambulansla Samsun Şehir Hastanesi ’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Polis ekipleri yangınla ilgili inceleme başlattı.
Son dakikayı kaçırma!
Haberin tamamlayıcısı: Telegram kanalımızdan anlık bildirim, sosyal medyadan gün boyu özetler.
